علائم تنگی قفسه سینه از نارسایی مزمن کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

علائم تنگی قفسه سینه از نارسایی مزمن کلیهعلائم تنگی قفسه سینه از نارسایی مزمن کلیه

تنگی در قفسه سینه است علائم شایع نارسایی مزمن کلیوی، بیماران ممکن است مشکل تنفسی داشته باشد. تحت شرایط عادی، چرا بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه یک تنگی در قفسه سینه، از جمله عوامل زیر است:

1. در کم خونی شدید، هموگلوبین در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه عامل به طور معمول، به دلیل فقدان اکسیژن، بیماران به شدت تنفس خواهد شد. با این حال، علائم پس از انتقال خون بهبود یافته است.

2. هنگامی که پریکاردیت، ذات الجنب، پریکاردیت، و به خصوص تجمع مایع در پلور بزرگ، تنگی قفسه سینه ممکن است ظاهر شود. پس از دیالیز کامل، به طور قابل توجهی علائم را کاهش دهد.

3. بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه، به طور کلی با عفونت ریوی، که ممکن است در نتیجه کمبود اکسیژن، و القاء و یا تشدید نارسایی قلبی همراه است. در این زمان، ما باید فعالانه درمان عفونت، مهمتر از آن، بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه، معمولا با عفونت سل و عفونت های قارچی همراه است.

4. کمی و یا بدون ادرار،

نمی شدت کنترل مصرف بیش از حد آب یا می توانید به تنگی قابل توجهی در قفسه سینه منجر شود. دیالیز و فوق العاده تصفیه تا حد زیادی ممکن است علامت را کاهش دهد.

5. بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه معمولا فشار خون بالا کلیه و هیپرتروفی قلب داشته باشد. کنترل فشار خون، گشاد شدن عروق خونی می تواند به طور قابل توجهی کاهش سفتی در قفسه سینه.

علاوه بر این، که تنگی در قفسه سینه، نارسایی مزمن کلیه است هنوز هم بسیاری از علائم وجود دارد. درمان مناسب می تواند کمک به درمان و کاهش علائم تا حدی. اما برای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه، مهم ترین چیز این است برای کمک به بیماران برای درمان بیماری کلیه، بازگرداندن صدمه به کلیه، بهبود عملکرد کلیوی، در این مورد، همودیالیز و پیوند کلیه را می توان تا حدی جلوگیری کرد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: